سنگ کوارتز در تبریز

کوارتز

سنگ کابینت کوارتز ، صفحه کابینت کوارتز

سنگ کوارتز

93%  صفحات Quartz  را سیلیس تشکیل داده است.این ماده یکی از سخت ترین و مقاوم ترین مواد طبیعی است که درجه سختی آن ( Mohs 7 ) می باشد ( درج سختی الماس Mohs 9 ).سیلیس به صورت پودر میکرونیزه دانه بندی های ریز و نوعی رزین مخصوص طی فرآیند تولید تبدیل به سنگی یکپارچه می گردد. بدین ترتیب با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته  , خواص سیلیس به محصول منتقل شده و موجب می گردد این سنگ در برابر خراش سائیدگی و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.به دلیل عدم وجود خلل و فرج در محصول , امکان رشد و تکثیر باکتری و میکروب مخصوصا در مکان های مرطوب وجود ندارد و از اینرو صفحات  Quartz را آنتی باکتریال می نامند.از دیگر مشخصه های سنگ مهندسی می توان به وزن کم و مقاومت بالای آن اشاره نمود. در صورت استفاده از ذرات شیشه ,  آئینه ,  سنگ های زینتی و صدف در سنگ های مهندسی می توان زیبایی و جذابیت خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان های مختلف با طراحی های خاص از این نوع محصول استفاده نمود.

 

در آزمایشات انجام شده اخیر شرکت برتون ایتالیا ( Breton Stone ) روی سنگ های مهندسی در رقابت با محصولات مشابه نشان داده شده است که  ( Quartz ) فاقد ترکیبات ارگانیک و فرار سمی نظیر  Styren و   Btex که عواملی بسیار مضر جهت تعادل زیست محیطی هستند می باشد.

سطوح Quartz سطوحی ضد باکتری می باشند.بدین معنا که این سطوح نفوذ ناپذیر بوده و فاقد هر گونه خلل و فرج جهت ورود و رشد باکتری می باشند. از اینرو این سطوح در کلیه محیط هایی که اهمیت عدم وجود میکروب احساس می گردد. چون هتل ها , سالن های غذاخوری , آشپزخانه ها , سرویس های بهداشتی و مراکز تجاری پر تردد توصیه می شود.

از دیگر مواردی که قطعا تعجب شما را در مورد Quartz بر می انگیزد نبود بسیاری از محدودیت های رایج در محصولات ساختمانی است. چرا که این محصول , محصولی تمام سفارشی است که بنابر علایق , نحوه طراحی و نوع کاربری که شما از محصول انتظار دارید توسط پیشرفته ترین خطوط مکانیزه و مشاوره متخصصین با تجربه تولید می گردد.

کاربرد صفحات کوارتز  :

  • صفحات کابینت آشپزخانه
  • روشویی هتل ها
  • مبلمان اداری
  • سرویس بهداشتی و حمام
  • میزهای آزمایشگاهی

 

سختی کوارتز:

کانترتاپ آشپزخانه در حقیقت میزکار خانم های خانه است از اینرو مقاومت به خراش از جمله مهم ترین مواردی است که می بایست در طراحی یک آشپزخانه مدرن مد نظر قرار گیرد.شما به سادگی می توانید از چاقو جهت برش بر روی این سطوح استفاده نمائید.وجود 93% کوارتز در صفحات ساخت ما منجر به این گشته است که این صفحات نسبت به خراش مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

ویژگی های صفحات کوارتز :

5-مقاوم در برابر نفوذ لکه ، باکتری ، قارچ و رطوبت

1- تنوع رنگ و زیبایی ظاهری

2- ثبات رنگ

3-دوام بسیار بالا

4- مقاوم در برابر ترک خوردگی و شکستن

6-ضد خط و خش

7-عمر مفید طولانی بدون نیاز به پولیش مجدد

8-عدم جرم گیری و نظافت آسان

9-تنوع رنگ و زیبایی ظاهری

10-مقاومت در برابر آتش سوزی

 

جهت مشاهده نمونه هایی از کاتالوگ سنگ کورین و کوارتز اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط