کابینت در تبریز

کابینت در تبریز

کابینت

کلینیک ساختمانی TakEv: انواع کابینت در تبریز

کابینت کمدی می باشد که در آشپزخانه برای نگهداری و محافظت از مواد غذایی ، لوازم پخت و پز و ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و در آشپزخانه‌ های امروزی ، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را در آشپزخانه پر می‌کنند.

کابینتهای آشپزخانه از دو نوع زمینی و هوایی تشکیل شده اند کابینتهای زمینی  به گونه ای می باشند که بر روی زمین ایستاده می باشد و نوع  هوایی در ارتفاعی از کف روی دیوار نصب و مهار می گردد. به طور معمول از چوب ساخته می شود و در حال حاضر از مصنوعاتی مانند پی وی سی و ام دی اف ساخته می شود. کابینتها دارای یک یا چند درب جلو، که با یراق آلات به بدنه متصل شده است می باشد.

کابینتهای خوب و با دوامی بالا در قلب خانه شما نقش مهمی را در زیبایی و کارآیی آشپزخانه شما و خانه شما ایفا می‌ نماید. در نتیجه شناخت دقیق تمام اجزای تشکیل دهنده ی آن در آشپزخانه نقشی بسیار مهم برای شما خواهد داشت.

اجزای اصلی یک کابینت آشپزخانه عبارتند از :

درب کابینت چوبی : در مورد تولیدکنندگان درب می‌ توان از دو محصول مرغوب و مناسب که در کشور ترکیه ساخته می شود نام برد که البته اخیرا چند شرکت کشور خودمان نیز اقدام به تولید این نوع دربها  نموده است.

بدنه ی کابینت چوبی : درمورد بدنه ی کابینتها باید به دو نکته ی اصلی توجه نمود : جنس بدنه باید با مغز ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه ساخته شده باشد و نکته ی دوم این می باشد که لبه بدنه نوارکاری شده باشد تا نمای زیبایی به کار بدهد ، البته رنگ نوارکاری باید همرنگ و یا متناسب با رنگ آن باشد.

مشخصات مهم صفحهات کابینت چوبی :

در کابینتهای آشپزخانه ، صفحه ی کابینت دارای بیشترین سطح تماس با آب می باشد ، و به همین خاطر تمام اجزای تشکیل دهنده صفحه باید دارای مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت باشد.

جهت مشاهده چند نمونه اجرا شده کابینت اینجا کلیک کنید.

کلینیک ساختمانی TakEv: انواع کابینت در تبریز

مطالب مرتبط