باریسول در تبریز

باریسول:

پوششهای کشسان باريسول با موارد مصرف بعنوان سقف کاذب وديوار پوش، امروزه در نزد طراحان و معماران بعنوان يک محصول انقلابی و دوست داشتنی کاربردی وسيع پيدا کرده است . در هزاره سوم ميلادی سرعت ، کارايی ، تنوع و دوام از اصول مهم در طراحی داخلی می باشند و باريسول توانسته است تمامی خواسته های مذکور را پاسخگو باشد . پوششهای کشسان باريسول با ضخامت حداکثر 05/0 الی 10/0 ميليمتر در بيش از سیصد رنگ و طرح با انواع پوششهای براق، مات ، شفاف ، بافت متخلخل ، بافت مخمل ، باریسول پرينت ، باریسول ترمپو ، باریسول آگوستيک ، باریسول آينه ای و … در کوتاهترين زمان نصب می گردند .

 

اين تکنولوژی بسيار سبک وزن بوده و با دستگاه مخصوص در درجه حرارت خاص بصورت يکپارچه در ابعاد 8 *8 متر (64 متر مربع ) نصب می شود . مراحل نصب بسيار سريع می باشد . ابتدا پروفيلها (ريلها) مطابق طرح از پيش تعيين شده و خواسته های مشترک طراح و کارفرما و براساس فرم نهائی مورد نظر در محل نصب و سپس پوشش کشسان بر روی آن کشيده ميشود . لازم به ذکر است که اين پوششها هيچ محدوديتی ندارند و ميتوان منطبق برهر طرح و ايده و در هر محيطی آن را اجراء نمود . پوششهای کشسان باريسول در برابر ضربات ناگهانی از انعطاف پذيری و مقاومت بسيار بالائی برخوردار بوده ، در صورت ورود ضربه به سطح آن خاصيت کشسانی آن امکان بازگشت به حالت اوليه مورد نظر را به آن ميدهد . اين پوشش دارای خاصيت ضد باکتری و دافع گرد و غبار بوده، لذا از لحاظ بهداشتی برای اتاق های عمل و آزمايشگاه ها و استخرها بسيار مناسب ميباشد . نوعی از اين پوششها با خاصيت منحصر بفرد “Translucide” قابليت فيلتر و تسطيح نورهای طبيعی و مصنوعی را دارا می باشند . اين قابليت به کارشناسان و طراحان امکان تغيير شخصيت فضاهای داخلی را به کمک نور و رنگ می دهد . اين تکنولوژی در طراحی ويترينهای فروشگاهی ، رستورانها و کافی شاپ ها ، سالنهای انتظار ، طراحی دکور و صحنه سازی تئاتر و سينما ، آتليه های عکاسی و فيلمبرداری و ديگر اماکن که در آنها اصل، تغيير رنگ نور مد نظر می باشد کاربردی نامحدود دارد .

 

اين پوشش از سرايت بيماريهای ميکروبی در محيط جلوگيری می نمايد و بيش از 50 نوع ميکروب ، باکتری و قارچ را از بين برده آنها را ازمحيط دفع می نمايد از اين رو برای فضاهايی مانند بيمارستان ها ، آزمايشگاه ها ، لابراتوارها، استخرها و … ايداه ال ميباشد .

مطالب مرتبط