استند گلاس در تبریز

استند گلاس :

درب و پنجره های خیره کننده با شیشه های رنگی زیبا

شیشه های رنگی برای شما یادآور چه هستند؟ آیا شما هم با دیدن شیشه های رنگی و طرح دار به یاد پنجره های رنگی و پر نقش و نگار معماری ایرانی می افتید؟ پنجره هایی که در مساجد و خانه های کهن ایرانی به وفور دیده می شوند و هنگامی که خورشید بر آنها می تابد، نقشی از طرح و رنگ های خیره کننده را بر روی زمین می اندازند.

در این مطلب می خواهیم به شما نشان دهیم که استفاده از این شیشه های رنگی در درب و پنجره های امروزی نیز امکان پذیر است و می تواند دکوراسیون منزل شما را از این رو به آن رو کند.

با ما همراه باشید…

شیشه ی رنگی طرح دار یک اثر هنری جذاب است. این شیشه ها به صورتی جادویی نور را از خود عبور می دهند. علاوه بر این شیشه های رنگی کاربری های بی شماری در خانه دارند. پنجره های ارسی دوست داشتنی ایرانی از گذشته نقش مهمی را در زیبایی معماری ایرانی داشته اند.

در مسجد نصیرالملک شیراز می بینید که نمونه ای از شیشه های رنگی را در پنجره ی ارسی که جزء جذابیت های منحصر به فرد معماری ایرانی است، به کار برده اند.

شما می توانید با استفاده از این شیشه های رنگی طرح دار در بالای درب ها، به رنگ سفید و بی روح دیوارها تنوع رنگی و زیبایی حیرت انگیزی ببخشید.

پنجره با شیشه های رنگی برای حمام و سرویس های بهداشتی بسیار مناسب هستند، زیرا نور را عبور می دهند در عین حال حریم خصوصی این فضاها را نیز حفظ می کنند.

به وسیله ی شیشه های رنگی کانون توجه ایجاد کنید. موضوع مورد انتخاب شما برای پنجره هر چیزی که در تخیل شما می گنجد می تواند باشد.

استند گلاس

در این تصویر پنجره با شیشه ی رنگی و طرح دار، در عین حفظ حریم خصوصی، نور فیلتر شده ی زیبایی برای نشیمنگاه لب پنجره تأمین می کند. شیشه های رنگی در کنار حفظ امنیت و حریم، بسیار زیبا و کاربردی هستند.

شیشه های طرح دار بدون رنگ برای فضاهای خنثی که در جزئیات معماری آنها اغراق شده است بسیار مناسب هستند.

شیشه های رنگی همچنین می توانند با نورپردازی ترکیب شوند. درست همانطور که نور آفتاب رنگ های پنجره با شیشه ی رنگی را نورانی می کند.

نظرتان درباره ی درب های داخلی با شیشه های رنگی چیست؟ با زیبایی خیره کننده ای که این درب ها به وجود می آورند، نیازی به جزئیات متنوع دیگری برای اتاق ها نیست.

مطالب مرتبط