تایل چرمی در تبریز

تایل چرمی

تایل چرمی

تایل های چرمی :

بهتر است بدانید که امروزه مواد و مصالح نوین، تاثیر شگفت انگیزی در طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی دارند و این مسله را هرگز نباید نادیده بگیرید، زیرا هر چه مواد و مصالح بیشتری را در اختیار داشته باشید، آنگاه فضاهای با کیفیت تر و زیباتری را می توانید ایجاد کنید. جالب اینجاست که دیوارپوش ها جزء متریالی هستند که هرچقدر هم متنوع باشند، باز هم کم خواهد بود به همین خاطر در اینجا میخواهیم نمونه دیگری از دیوارپوش ها را معرفی کنیم.

چرم از جمله متریالی است که قدرت فضاسازی بالایی داشته و به صورت معمول در ماشین های لوکس و مبل های خاص دیده می شوند. اما امروزه دیوار پوش هایی در بازار موجود است که دارای یک لایه رویی از جنس چرم است که در رنگ های متنوعی بوده و به راحتی می توان آنها را با دکوراسیون هر فضایی سازگار نمود. این چرم ها یا طبیعی بوده و یا سینتیک هستند. برای چسباندن این دیوارپوش ها نیاز به یک سطح صاف و یکنواخت داریم تا به راحتی روی دیوار بچسبند. البته اگر سطح دیوار هم صاف نبود، می توان با کمک ام دی اف خام یک سطح صاف را برای نصب این دیوارپوش ها فراهم نمود.

ابعاد دیوارپوش های چرمی :

بهتر است بدانید که از پوشش های دیواری چرم برای فضاهای داخلی ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، هتل ها، پارکینگ ها، لابی ها و مهدکودک ها و … استفاده می شود. دیوار پوش های چرمی دارای قطعاتی به اندازه ۶۰*۳۰ و ۴۰*۴۰ سانتی متر هستند که به صورت سه بعدی، توپر و نرم طراحی شده اند. این قطعات در کنار هم قرار گرفته و باعث ایجاد طرح های متنوع و مدرنی می شوند. البته پوشش های چرمی به دلیل فرم و نوع مواد سازنده ای که دارند، می توانند به عنوان عایق حرارت، عایق صدا، سپر آتش و جاذب صدا به کار برده شوند. شاید فکر کنید که تایل چرمی دارای چه جنسی هست؟ باید گفت که این متریال جزء آخرین دستاوردهای پلیمری بوده که همراه با فناوری های تولیدی با ذوق و خلاقیت به وجود آمده است.

کاربرد های تایل چرمی در دکوراسیون منزل :

همان طور که می دانید برای دیوار پشت تلویزیون ایده های متفاوتی وجود دارد که هر ترفند، زیبایی خاص خود را دارد. برای مثال می توانید از کاغذ دیواری، رنگ کردن دیوار ها و … استفاده کنید، اما بهره گیری از تایل چرمی ایده ای زیبا و مدرنی است که به شما کمک می کند تا فضایی متفاوت را خلق کنید.

در اتاق غذا خوری می توانید از پوشش های دیواری مختلفی استفاده کرده و این اتاق را به شکل زیبایی تزئین کنید. شما این امکان را دارید که برای دیوار پشت میز غذاخوری از تایل چرمی استفاده کنید و با انجام این کار حس یکنواختی را از این اتاق دور کنید.

حتی می توان از تایل چرمی برای دیوارهای لابی استفاده کرد تا از این طریق دکوراسیون داخلی لابی را متفاوت و جذاب تر کرد.

از قطعات این پوشش های چرمی می توانید برای زیباتر کردن درب های ورودی منزل استفاده کنید. البته اگر درب ورودی خانه شما به صورت حکاکی است، می توانید اینها ( تایل چرمی ) را درون قسمت های حکاکی نصب کنید.

بهتر است بدانید که می توان برای عایق بندی دیوارها از این دیوارپوش ها استفاده کرده و با انجام این کار مانع خوبی برای ورود سر و صدای محیط به داخل سالن ها و اتاق های کنفرانس ایجاد نمود، تا از این طریق مدیران بتوانند در فضایی کاملا آرام به برگزاری جلسات مهم خود بپردازند.

پوشش های دیواری با تایل چرمی :

بهتر است بدانید که دیوار پوشهای چرمی دارای طرح های مختلفی هستند که با رنگ های متنوعی در بازار عرضه می شوند. البته فراموش نکنید که تنوع چرم با رنگها و طرحهای فراوان و قالب شاسی دیوارپوش، اشکال منحصر بفردی را به وجود می آورد. نکته مهم این است که این نوع دیوارپوش ها هم مانند سایر دیوارپوش ها با کمک نورپردازی های متفاوت می توانند باعث ایجاد دکوراسیونی خلاقانه و مدرن شوند.

نکته مهم این است که تمام مراحل ساخت و تهیه این دیوارپوش ها به گونه ای است که به شما این امکان را میدهد که برای هر فضایی هر ابعاد و اندازه ای که بخواهید، سفارش دهید و به صورت کلی ابعاد تایل چرمی انتخابی قابل تغییر می باشد و شما می توانید هر اندازه ای را بر روی دیوار نصب کنید.

کلینیک ساختمانی TakEv: انواع تایل چرمی در تبریز

مطالب مرتبط